Retourneren
Retouren die niet volgens bovenstaande procedure zijn aangemeld kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Informeer bij de door jou gekozen vervoerder naar de huidige tarieven. Tip: vraag bij afgifte van het pakket naar een verzendbewijs en bewaar deze in ieder geval tot je van ons bericht hebt gehad dat je zending is ontvangen.
Omdat veel vervoerders er voor kiezen om geen gebruik meer te maken van papieren 'niet thuis' briefjes in de brievenbus, willen we je dringend verzoeken ons emailadres info@kinderkledingpartytime.nl te vermelden bij het terug sturen van je zending. Zo worden wij op de hoogte gehouden van het verloop van je zending. Soms worden zendingen namelijk buiten onze openingstijden aangeboden. Mocht je zending dan bijvoorbeeld op een pakketpunt worden afgeleverd, dan worden wij daarvan in ieder geval per email op de hoogte gesteld en loopt de verwerking ervan geen onnodige vertraging op.
De verrassingspakketten kunnen alleen compleet, met alle artikelen per pakket zoals geleverd, geruild of geretourneerd worden.
Enige aanspraak op een kortingsactie vervalt indien je artikelen uit een bestelling retourneert en het totaalbedrag daarmee uitkomt onder het drempelbedrag van de betreffende actie. Dit zal verrekend worden met de geretourneerde artikelen.
In het geval er bij een actie gratis artikelen zijn toe gestuurd, dienen deze ook te worden geretourneerd bij een retourzending. Indien deze artikelen niet door je worden mee gestuurd, zullen deze alsnog in rekening worden gebracht of worden verrekend met de terugbetaling van je retourzending.